Sleva 20% na vybrané produkty Aden + Anais

Servisní centrum kočárků Bugaboo, Stokke a Maclaren

Provádíme servis kočárků Bugaboo, Stokke a Maclaren. Pomůžeme Vám udržet Váš kočárek v perfektním stavu, aby Vám mohl sloužit po mnoho let.

Autorizované servisní centrum Bugaboo & Maclaren

Jsme autorizovaným servisním centrem Bugaboo & Maclaren pro Českou republiku. Provádíme záruční i pozáruční opravy.

Naším cílem je poskytnout Vám nadstandardní služby, které povedou k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašeho požadavku, abyste mohli kočárek co nejdříve opět používat. Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly. Nezapomeňte, že doba opravy je individuální a odvíjí se od rozsahu poškození. Přibližnou dobu opravy Vám vždy sdělíme při přijetí kočárku do servisu a po naší analýze poškození. Dobu opravy též může ovlivnit aktuální dostupnost náhradních dílů u výrobce. Náhradní díly, které nejsou skladem se objednávají z centrálníno skladu výrobce v EU a jejich doručení do ČR je tak velice rychlé. Do opravy přijímáme i výrobky zaslané kurýrní službou nebo poštou. Pro Prahu a trasu směr Praha -> Mělník jsme schopni zajistit vyzvednutí kočárku u Vás doma a po provedeném servisu jeho vrácení zpět na stejnou adresu.

Kontakt na servisní centrum

Pondělí - Sobota 8.00 - 19.00

(objednávky servisu, poradenství, telefonické konzultace)

Marek Lach: 731 413 937, servis@mybabystore.cz

Provozní doba servisu

(příjem/výdej oprav & přítomnost technika na prodejně)

Pondělí 10.00 - 12.00 Úterý 10.00 - 12.00 Středa 10.00 - 12.00 Pátek 10.00 - 12.00

Ceník základních servisních úkonů

Jak správně postupovat při záruční opravě (reklamaci)?

  1. Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailu výše.
  2. Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jak k závadě došlo a jakým způsobem se projevuje.
  3. Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku.
  4. Přiložte kopii dokladu o koupi (fakturu).
  5. Přiložte kontakt na sebe (telefon).

Jak správně postupovat při pozáruční opravě/servisu?

  1. Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailu výše.
  2. Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jakým způsobem se projevuje.
  3. Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku.
  4. Přiložte kontakt na sebe (telefon).

 Odevzdání kočárku do servisu

  1. Zbavte kočárek hrubých nečistot, aby splňoval základní hygienické požadavky.
  2. Dopravte jej na adresu Mybabystore s.r.o., Drahobejlova 13, 190 00 Praha 9.
  3. Nabízíme též svoz Vaší reklamace prostřednictvím kurýrní služby. Cena za 1 svoz je 150 Kč.
  4. Osobní vyzvednutí u Vás doma (platí pro Prahu nebo trasu Praha -> Mělník) 190 Kč. Vrácení na stejnou adresu 190 Kč.
  5. Pokud jej zasíláte poštou či kurýrní službou, vždy jej pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození.

Servis zdarma

Zákazníci, kteří u nás zakoupili kočárek mají v rámci nadstandardní služby při prodeji bonus v podobě dvou servisních prohlídek zdarma. Podmínky pro využítí servisní prohlídky zdarma:

  1. Možnost využít servisní prohlídky zdarma platí po dobu 2 let od koupě.
  2. První servis musí proběhnout do jednoho roku od koupě. V opačném případě nárok na servisní prohlídku zaniká.
  3. Druhý servis musí proběhnout v průběhu druhého roku, ideálně tak, aby byl vykonán i servis první.
  4. Pokud není servis zdarma proveden do 2 let od koupě, nárok na servisní prohlídku zaniká.
  5. Servisní prohlídka zdarma platí pouze na prvního majitele.

Objednávky náhradních dílů

Náhradní díly Bugaboo Náhradní díly Stokke Náhradní díly Maclaren