Servisní centrum kočárků Bugaboo, Stokke a Maclaren Praha
Provádíme servis kočárků Bugaboo, Stokke a Maclaren. Pomůžeme Vám udržet Váš kočárek v perfektním stavu, aby Vám mohl sloužit po mnoho let.
Autorizované servisní centrum Bugaboo & Maclaren
Jsme autorizovaným servisním centrem Bugaboo & Maclaren pro Českou republiku. Provádíme záruční i pozáruční opravy.
Naším cílem je poskytnout Vám nadstandardní služby, které povedou k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašeho požadavku, abyste mohli kočárek co nejdříve opět používat. Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly. Nezapomeňte, že doba opravy je individuální a odvíjí se od rozsahu poškození. Přibližnou dobu opravy Vám vždy sdělíme při přijetí kočárku do servisu a po naší analýze poškození. Dobu opravy též může ovlivnit aktuální dostupnost náhradních dílů u výrobce. Náhradní díly, které nejsou skladem se objednávají z centrálníno skladu výrobce v EU a jejich doručení do ČR je tak velice rychlé. Do opravy přijímáme i výrobky zaslané kurýrní službou nebo poštou. Pro Prahu a trasu směr Praha -> Mělník jsme schopni zajistit vyzvednutí kočárku u Vás doma a po provedeném servisu jeho vrácení zpět na stejnou adresu.
Kontakt na servisní centrum
Pondělí - Sobota 8.00 - 19.00
(objednávky servisu, poradenství, telefonické konzultace)
Marek Lach: 731 413 937, servis@mybabystore.cz
Provozní doba servisu
(příjem/výdej oprav & přítomnost technika na prodejně)
Pondělí 10.00 - 12.00 |
Úterý 10.00 - 12.00 |
Čtvrtek 10.00 - 12.00 |
Pátek po telefonické domluvě |
Ceník základních servisních úkonů
Jak správně postupovat při záruční opravě (reklamaci)?
- Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailu výše.
- Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jak k závadě došlo a jakým způsobem se projevuje.
- Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku.
- Přiložte kopii dokladu o koupi (fakturu).
- Přiložte kontakt na sebe (telefon).
Jak správně postupovat při pozáruční opravě/servisu?
- Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailu výše.
- Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jakým způsobem se projevuje.
- Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku.
- Přiložte kontakt na sebe (telefon).
Odevzdání kočárku do servisu
- Zbavte kočárek hrubých nečistot, aby splňoval základní hygienické požadavky.
- Dopravte jej na adresu Mybabystore s.r.o., Drahobejlova 13, 190 00 Praha 9.
- Nabízíme též svoz Vaší reklamace prostřednictvím kurýrní služby. Cena za 1 svoz je 150 Kč.
- Osobní vyzvednutí u Vás doma (platí pro Prahu nebo trasu Praha -> Mělník) 190 Kč. Vrácení na stejnou adresu 190 Kč.
- Pokud jej zasíláte poštou či kurýrní službou, vždy jej pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození.
Servis zdarma
Zákazníci, kteří u nás zakoupili kočárek mají v rámci nadstandardní služby při prodeji bonus v podobě dvou servisních prohlídek zdarma. Podmínky pro využítí servisní prohlídky zdarma:
- Možnost využít servisní prohlídky zdarma platí po dobu 2 let od koupě.
- První servis musí proběhnout do jednoho roku od koupě. V opačném případě nárok na servisní prohlídku zaniká.
- Druhý servis musí proběhnout v průběhu druhého roku, ideálně tak, aby byl vykonán i servis první.
- Pokud není servis zdarma proveden do 2 let od koupě, nárok na servisní prohlídku zaniká.
- Servisní prohlídka zdarma platí pouze na prvního majitele.
Objednávky náhradních dílů