Akce Bugaboo Ant - doplňky zdarma

REKLAMACE NA 3 KLIKY!




Občas se může stát, že něco nefunguje jak má a vy chcete zboží vrátit či reklamovat.

Ukážeme vám, jak lehké je to u nás.

Reklamace na 3 kliky

Vrácení na pár kliků!

Jednoduše online

Bez složitého papírování!

K vaší plné spokojenosti

K Vaší plné spokojenosti!




Každému z nás se již někdy stalo, že jsme prostě šáhli vedle. Čepička má nesprávnou velikost a dudlík jiný tvar. Vrácení, výměna či reklamace nemusí být stresující. V Mybabystore Vám ukážeme, že to jde i jinak a vše zvládnete rychle a během pár kliknutí!

Zvolte si, zdali chcete zboží vrátit do 14 dnů nebo reklamovat. Vyplňte vaši e-mailovou adresu a následujte pokyny našeho online systému. Uvidíte, že vše proběhne rychle a snadno.







Reklamace 1

Nepotřebujete žádné faktury, účtenky či jiné doklady. Jednoduše zadejte Vaší e-mailovou adresu, na kterou byla učiněna objednávka. Náš systém automaticky pozná, jaké objednávky u nás máte a nabídne řešení.

Reklamace 2

Do e-mailu Vám pošleme instrukce. Jedním klikem vyberete objednávku, které se problém týká a napíšete nám v čem je problém a jak jej máme vyřešit.

Reklamace

Jakmile od Vás obdržíme všechny informace, podíváme se na případ a v případě, že splňujete podmínky pro vrácení či reklamaci, pošleme Vám instrukce jak postupovat. Hotovo! :)

Často kladené otázky

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok na vrácení zboží máte i v případě, kdy objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší kamenné prodejně. 

V případě, že nejste spotřebitel, tzn. zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Kam zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit fyzicky na naší prodejně. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

MYBABYSTORE s.r.o.
Drahobejlova 13
190 00 Praha 9

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to jen trochu možné, prosíme uveďte zboží do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Jakou částku vám vrátíme a kdy?

Po obdržení zboží Vám vrátíme peníze za zboží včetně dopravného, které jste zaplatili při jeho nákupu. Peníze Vám zašleme pokud možno obratem, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši prodejnu (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Jak postupovat při vrácení?

Jednoduše vyplňte Vaši e-mailovou adresu výše a následujte instrukce, které obdržíte e-mailem. Alternativou k výše uvedenému systému vratek, je vyplnění formuláře "Odstoupení od kupní smlouvy" a jeho zaslání spolu se zbožím zpět na naši adresu.

Nezapomeňte

Zboží si můžete vyzkoušet. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít MYBABYSTORE s.r.o. s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Příklad:

Zákazník si objedná a zakoupí kočárek. Doma jej rozbalí (obal od zboží vyhodí), sestaví a projede se s ním venku, nicméně zjistí, že kočárek nesplňuje jeho požadavky. Nicméně jej již použil a jízdou venku opotřeboval kolečka kočárku. Nic není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebiteli mohou být dána k úhradě nová kola. Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má MYBABYSTORE s.r.o. právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy můžete zaslat provést vyplněním Vaší e-mailové adresu do formuláře na této stránce nebo zasláním formuláře Odstoupení od kupní smlouvy spolu se zbožím na naši adresu.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.